További szolgáltatásaink érdeklik? Vissza a NovaHR Nyitóoldalra

A követelmény-specifikáció megmutatja az üzleti elemző strukturált és modellező gondolkodását, valamint a problémamegoldó- és analitikus képességét.
Olyan ez, mint egy pályaudvar. Minden sín és minden vonat ide vezet és innen indul ki, ráadásul itt minden információ rendelkezésre áll.

A követelmény-specifikáció egy leszállítandó eredménytermék, egy dokumentum. Mindannyiunknak megvannak a bevált szokásaink hozzá, hogy hogyan készítjük el.

Gondoltál már arra, hogy mi a jelentősége az általad létrehozott követelmény specifikációnak?
Te egy dokumentumnak tekinted, de az üzlet számára ez az a tükör, amelybe belenézve látja, hogy milyen változást fog elindítani a közös munkátok, a rendszerszervező/tervező vagy fejlesztő számára ez a térkép, amelyet be kell járnia a termék megvalósítása során.

Te dokumentálod a híd szerepét, a változás eszközét!

A tréning során egy esettanulmányt dolgozunk fel közösen.

Hogy miért érdemes eljönnöd a tréningre? 
Erre neked kell tudnod a választ, hiszen ha fejlődni szeretnél, akkor ezen a tréningen van rá lehetőséged!

Kialakítani a követelmény-specifikáció template-et és összegyűjteni a kapcsolódó tevékenységeket, annak érdekében, hogy hatékonyabban, tudatosabban és sikeresebben tudd végezni a tolmács szerepét a területek között.

  • Követelmény specifikáció template
  • Követelmények típusai
  • Gyűjtési technikák
  • Elemzési szempontok
  • Modellek
  • Információ lebontás elve
  • Esettanulmány
  • most teszik meg az első lépéseket a BA-ként
  • már sok éves tapasztalattal rendelkeznek
  • koordinálják a követelmény menedzsment folyamatát
  • továbbá PM, rendszerszervező, PO, agilis csapattagok…
  1. Követelmény-menedzsment szerepe a projektfolyamatban és az üzleti elemzésben
  2. Követelmény-menedzsment tevékenységei
  3. Követelmény-specifikáció felépítése
  4. Követelmények gyűjtése: követelmény-elfogadási kritérium- teszteset
  5. Követelmények típusa és hierarchiája
  6. Modellek helye és szerepe a követelmény menedzsmentben
  7. Követelmények dokumentálása

Képzés időpontjai

2021. május 4. | 9:00-13:00
Online platform
2021.május 5. | 9:00-13:00
Online platform

Legfrissebb blogbejegyzések

Arany középút a kommunikációban – az asszertivitás ereje

Tekintsünk át néhány alapelvet, ami szükséges az asszertív kommunikációhoz! Az asszertivitás, mint kommunikációs és kapcsolati modell bázisa az őszinteség, a nyitottság és a...
IT Soft skills teszt

A szorongás mint életünk természetes útitársa

„A szorongás élménye szorosan hozzátartozik a létezésünkhöz.” – vallja F. Riemann német pszichológus és pszichoterapeuta. Életünk különböző szakaszaiban mindannyian megéltünk...
Soft skills

Paradigmaváltás a vezetésben – a coaching-szemléletű vezetés

Az elmúlt két évtizedes vezetésfejlesztési tapasztalataim alapján, ha egy szervezetben csökkent az elköteleződés, a teljesítmény, romlott a munkahelyi légkör, a munkatársak nem a...
Soft skills