További szolgáltatásaink érdeklik? Vissza a NovaHR Nyitóoldalra
ÉRDEKLŐDÖM!

A sikeres vezetőt követik és bíznak benne. A hitelesség teszi a vezetőt jó vezetővé. Ennek továbbfejlesztésében vagyunk a partnerei. Vezetői gyakorlatokkal, praktikus és bevált tanácsokkal és tudásmegosztással járulunk hozzá ahhoz, hogy a vezetők még eredményesebben hozzanak meg döntéseket, kezeljenek változást, építsenek közösséget és egyben a saját egészségük és jólétük is eredményes legyen.

Hogyan fejleszthető az érzelmi intelligencia az önismerettel és más vezetők és munkatársak személyiségtípusának megértésével? Miért fontos az érzelmi intelligencia egy vezetőnél? Hogyan erősíthető a bizalom, támogatás és a kapcsolódás a vezető részéről a munkatársak felé?

Mitől hiteles egy vezető? Hogyan függ össze a vezetői hitelesség a hatékonysággal? Milyen érdekeket kell összeegyeztetnie a vezetőnek, és ez hogyan hat a vezetői hitelességre?

Mik azok a közléssorompók? Hogyan ismerjük fel és kerüljük ki őket? Hogyan kommunikáljunk, ha velünk szemben alkalmazzák? Hogyan fejezzük ki magunkat asszertívan és egyben hitelesen verbális és nem verbális szinten? Kik a farkasok, a nyuszik, a dominánsok és a visszahúzódok? Hogyan lehet fejleszteni az önérvényesítést és az együttműködést a kommunikációban? Milyen befolyásolási technikákat alkalmazhatunk különböző tárgyalási helyzetekben?

Hogyan hat a visszajelzés adása a teljesítményre és motivációra? Mitől működik jól a visszajelzés adása? Hogyan fejleszthető a belső motiváció?

Milyen módszerekkel és technikákkal hozhatunk meg összetett döntéseket, ha fontos tényező a csapattagok elköteleződése? Mi a konfliktus? Hogyan alakul ki és miként eszkalálódik? Milyen konfliktustípusok vannak, és azokat hogyan lehet konstruktívan kezelni? Hol zajlanak a szervezetben a konfliktusok, mik a konfliktusforrások és azokat hogyan lehet feloldani? Kinek mi az indulatrugója? Mik a belső szerepjáték-konfliktusok és azok hogyan oldhatók fel? Hogyan oldjunk meg egyszerű mediációs helyzeteket?

Hogyan alkalmazható a célmegállapodás mint egy coachingeszköz a vezető részéről? Milyen elemei vannak a célmegállapodásnak és hogyan alkalmazhatóak a gyakorlatban? Miért fontos a követés és ezt hogyan érdemes felépíteni? Hogyan motiválhat másokat a követés? Mik az időrabló tényezők és ezeket hogyan lehet csökkenteni? Kinek milyen a saját energiagazdálkodási szintje és ezt hogyan lehet emelni? Hogyan lehet tudatosítani az időgazdálkodási szokásokat és ezeket hogyan lehet hatékonyabbá tenni?

Mi a stressz és hogyan fejti ki pozitív és negatív hatását? Milyen egyszerű technikákkal kezelhetjük a stresszt? Hogyan alakul ki a kiégés és hogyan lehet észrevenni a jeleit? Hogyan előzhető meg? Reziliencia, a lelki ellenállóképesség fejlesztésének lehetőségei és azok pozitív hatásai a krízishelyzetekben.

Mitől működik a bizalom, hogyan építhető fel és tarható meg? Hogyan hozható rendbe a bizalom, ha az sérült? Milyen esetekben jó a csapatépítés és mikor nem, és ilyenkor mit lehet helyette alkalmazni? Milyen hálózatok működnek és hogyan működnek a szervezetben és ezek hogyan hatnak a teljesítményre és a közösségre? Mit jelent az informális működés? Hogyan és milyen hatásfokkal hatnak a pozitív és negatív hangulatok a szervezetben és ezt hogyan lehet befolyásolni? Milyen networking-típusok és stílusok vannak, és ezeket hogyan lehet alkalmazni az egyén és a szervezet sikeresebb működése érdekében? Mitől sikeres a virtuális vezetés? Hogyan tehető láthatóvá az egyén az online térben? Hogyan fejleszthetőek a szociális készségek az online térben?

Érdeklődés

ADATOK ÉS ELÉRHETŐSÉGEK MEGADÁSA

Kérem, adja meg a vezetéknevét.
Kérem, adja meg a keresztnevét.
Kérem, adja meg a telefonszámát.
Kérem, adja meg az email címét.
Kérem, adja meg az email címét.
Az adatok elküldéséhez el kell fogadni a nyilatkozatot
ÉRDEKLŐDÖM!